Asistent/ka pro administrativní podporu příjmu
Hledáme posilu do našeho týmu na administrativní podporu
Jste komunikativní a baví Vás práce na počítači? Chcete pracovat v mladém kolektivu? Chcete se podílet na moderním obchodování 21. století a být součástí volného trhu? Pak nám zašlete životopis a začněte pracovat právě u nás.
Požadavky:
- Trestní bezúhonnost
- Komunikační dovednosti v českém jazyce
- Klientský přístup
- Příjemné vystupování
- Práce na počítači (MS Office – Excel + Word)
- Znalost účetního programu Pohoda výhodou
- Zodpovědnost, flexibilita
- Angličtina – emailová komunikace
Nabízíme:
- Jednosměnný provoz (pracovní dny 7:30-16:00 hod)
- Práce v příjemném a dynamickém kolektivu
- Seriózní jednání
- Zvýhodněné ceny firemních produktů
- Vzdělávání v oblasti našeho sortimentu
- Poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou
- Nástup dohodou
- Místo výkonu práce: Žandov
Náplň práce:
- Administrativně technická podpora příjmu – kontrola dodacích listů a faktur
- Fakturace a vyřizování objednávek
- Zakládání produktů na web
- Vykonávání dalších administrativních činností – příprava dokumentace pro celníky a jiné
- E-mailová a telefonická komunikace se zákazníky a dodavateli
- Zakládání reklamací do systému – komunikace se servisním oddělením
Své životopisy zasílejte na:
michal.jagr(zavináč)torriacars.cz