Prodloužená 3letá záruka na produkty značky SIXTOL
Jsme si jisti kvalitou a funkčností našich výrobků, stejně tak si i vážíme našich zákazníků a jako poděkování za důvěru a zakoupení produktů značky SIXTOL jsme...
V případě uplatnění záruční opravy nářadí značky DeWalt je možné využít naší speciální služby, kdy je po zaslání příslušných informací provedena online objednávka svozu Vašeho poškozeného nářadí, jeho odvoz do servisu, oprava a následné dovezení zpět k Vám.
Zašlete následující informace na email reklamace@torriacars.cz:
Informace ve správném tvaru vypadá například takto:
Po odeslání informací vám do 24 hodin přijde email s potvrzením o objednání svozu zásilky přímo od dopravce (DPD). V den vyzvednutí zásilky vám bude volat řidič z DPD, aby se dohodl na čase a místu předání balíčku. Pokud si tedy přejete vyzvednout balíček na jiné adrese, než která je uvedena na faktuře, je nutné tuto adresu uvést do formuláře pro objednání přepravy!
Nářadí zabalte do vhodné krabice spolu s kopií faktury a vyplněným reklamačním protokolem, který si vytiskněte na stránkách www.torriacars.cz (záložka menu Firma -> Obchodní a reklamační podmínky). Bez přiložené kopie faktury a reklamačního protokolu nebude moci být provedena oprava a nářadí bude bez jakéhokoliv zásahu posláno zpět na vaší adresu!
Po provedení opravy je nářadí posláno přes DPD zpět na adresu, která byla uvedena v objednávkovém formuláři přepravy.