Články a aktuality

Bezstarostný servis EXTOL ZDARMA

V případě uplatnění záruční opravy elektrického nebo pneumatického značek Extol Craft, Extol Premium nebo Extol Industrial je možné využít naší speciální služby, kdy je po zaslání příslušných informací provedena online objednávka svozu Vašeho poškozeného nářadí, jeho odvoz do servisu, oprava a následné dovezení zpět k Vám.

 

 


Pro provedení objednávky servisu je třeba provést tyto kroky:

Zašlete následující informace na email reklamace@torriacars.cz:

  • Kód zboží (uvedený vždy na samotném nářadí / balení nářadí)
  • Jméno a příjmení / Název firmy
  • Telefon
  • Ulice a čp.
  • Město
  • PSČ
  • Obsah zásilky (uvedení názvu, kódu a značky zboží)
  • E-mail
  • Datum vyzvednutí zásilky (nejbližší možné datum je následující pracovní den)

 

Informace ve správném tvaru vypadá například takto:

  • EX8890602
  • Jan Novák
  • +420 731 123 456
  • Nová 4444/4
  • Brno
  • 60100
  • Elektrický utahovák Extol Premium 8890602
  • Jan.novak4444@seznam.cz
  • 4.4.2016
     

Po odeslání informací vám do 24 hodin přijde email s potvrzením o objednání svozu zásilky přímo od dopravce (DPD). V den vyzvednutí zásilky vám bude volat řidič z DPD, aby se dohodl na čase a místu předání balíčku. Pokud si tedy přejete vyzvednout balíček na jiné adrese, než která je uvedena na faktuře, je nutné tuto adresu uvést do formuláře pro objednání přepravy!

Nářadí zabalte do vhodné krabice spolu s kopií faktury a vyplněným reklamačním protokolem, který si vytiskněte na stránkách www.torriacars.cz (záložka menu Firma -> Obchodní a reklamační podmínky). Bez přiložené kopie faktury a reklamačního protokolu nebude moci být provedena oprava a nářadí bude bez jakéhokoliv zásahu posláno zpět na vaší adresu!

Po provedení opravy je nářadí posláno přes DPD zpět na adresu, která byla uvedena v objednávkovém formuláři přepravy.

Související zboží

© 2024 Všechna práva vyhrazena, Torriacars, s.r.o. Feo.cz