Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie Více informací.

Tuto zprávu již nezobrazovat

Články a aktuality

11.03.2019 12:02

Jarní kontrola vozu. Na co nesmíte zapomenout?

Kromě pravidelné kontroly tlaku v pneumatikách, která by se měla provádět minimálně jednou za měsíc (a na studených pneumatikách), patří k jarní údržbě  kontrola...

22.02.2019 14:45

Gumové koberce

3 DŮVODY PROČ VYUŽÍVAT GUMOVÉ KOBERCE 1. Gumové koberce jsou skvělým pomocníkem téměř pro každého. Z gumových koberců voda rychleji vysychá, proto si v zimním...

Bezstarostný servis HERON ZDARMA

V případě uplatnění záruční opravy značky Heron je možné využít naší speciální služby, kdy je po zaslání příslušných informací provedena online objednávka svozu Vašeho poškozeného produktu, jeho odvoz do servisu, oprava a následné dovezení zpět k Vám.

 

 


Pro provedení objednávky servisu je třeba provést tyto kroky:

Zašlete následující informace na email reklamace@torriacars.cz:

  • Kód zboží (uvedený vždy na samotném nářadí / balení nářadí)
  • Jméno a příjmení / Název firmy
  • Telefon
  • Ulice a čp.
  • Město
  • PSČ
  • Obsah zásilky (uvedení názvu, kódu a značky zboží)
  • E-mail
  • Datum vyzvednutí zásilky (nejbližší možné datum je následující pracovní den)

 

Informace ve správném tvaru vypadá například takto:

  • EX8895106
  • Jan Novák
  • +420 731 123 456
  • Nová 4444/4
  • Brno
  • 60100
  • Elektrické čerpadlo Heron 8895106
  • Jan.novak4444@seznam.cz
  • 4.4.2016
     

Po odeslání informací vám do 24 hodin přijde email s potvrzením o objednání svozu zásilky přímo od dopravce. V den vyzvednutí zásilky vám bude volat řidič, aby se dohodl na čase a místu předání zboží. Pokud si tedy přejete vyzvednout zboží na jiné adrese, než která je uvedena na faktuře, je nutné tuto adresu uvést do formuláře pro objednání přepravy!

Nářadí zabalte do vhodné krabice spolu s kopií faktury a vyplněným reklamačním protokolem, který si vytiskněte na stránkách www.torriacars.cz (záložka menu Firma -> Obchodní a reklamační podmínky). Bez přiložené kopie faktury a reklamačního protokolu nebude moci být provedena oprava a nářadí bude bez jakéhokoliv zásahu posláno zpět na vaší adresu!

Nářadí značky Heron je třeba před příjezdem dopravce umístit na jakoukoliv paletu! Veškeré zboží značky Heron je přepravováno výhradně na paletách a pokud nebude takto připraveno, přepravce odmítne zásilku převzít a nebude možné jí převést k opravě!

Po provedení opravy je nářadí posláno zpět na adresu, která byla uvedena v objednávkovém formuláři přepravy.

© 2019 Všechna práva vyhrazena, Torriacars, s.r.o. Feo.cz