Jak vybrat nosiče ,,příčníky" na střechu auta.
Nosiče jsou klíčovým prvkem pro přepravu sportovního vybavení nebo jiného nákladu na střeše vozidla. Existují obecně dva typy nosičů – ty, které se montují na...
Reklamace:
V rámci našich služeb Vám nabízíme bezstarostný servis na určité druhy našeho zboží. Nebojte se a napište nám email reklamace@torriacars.cz. V rámci reklamace si u Vás zboží vyzvedneme a poté Vám ho i přivezeme. To vše je zdarma.
Při uplatnění reklamací si stáhněte reklamační list a dle pokynů vyplňte. Poté jej vytiskněte a spolu s reklamovaným zbožím a kopií faktury odešlete ne reklamační adresu od 10.6.202025 SIXTOL s.r.o. (Torriacars) Nádražní 12, Žandov, 471 07 (provozovna firmy). Před posláním samotné reklamace zašlete email ve kterém sdělujete tuto skutečnost a shrnujete problém na emailovou adresu reklamace@torriacars.cz. Poté Vám bude sděleno, jak při reklamaci postupovat. Podací lístky si uchovávejte delší dobu.
Velkoobchodní reklamace potřebné pro servis: koncová faktura zákazníka
Reklamační list ke stažení - ZDE
V případě reklamace elektrického nebo pneumatického zboží značky EXTOL CRAFT, EXTOL PREMIUM nebo EXTOL INDUSTRIAL postupujte dle tohoto návodu.
V případě reklamace elektrického nebo pneumatického zboží značky HERON postupujte dle tohoto návodu.
V případě reklamace jakéhokoliv nářadí od značky Bosch postupujte dle tohoto návodu.
V případě reklamace elektrického nebo pneumatického zboží značky DeWalt postupujte dle tohoto návodu.
V případě reklamace elektrického nebo pneumatického zboží značky TOTAL postupujte dle tohoto návodu.