Bezstarostný servis TOTAL
V případě uplatnění záruční opravy na elektrické a pneumatické nářadí značky TOTAL je možné využít naší speciální služby, kdy je po zaslání příslušných...
+420 734 653 280, Po-Pá: 8-11h, 12-15h
Reklamace:
V rámci našich služeb Vám nabízíme bezstarostný servis na určité druhy našeho zboží. Nebojte se a napište nám email reklamace@torriacars.cz. V rámci reklamace si u Vás zboží vyzvedneme a poté Vám ho i přivezeme. To vše je zdarma.
Při uplatnění reklamací si stáhněte reklamační list a dle pokynů vyplňte. Poté jej vytiskněte a spolu s reklamovaným zbožím a kopií faktury odešlete ne reklamační adresu od 6.6.2016 TorriaCars s.r.o. Na Hutích 2962/44, Hala G, 466 01 Jablonec nad Nisou (provozovna firmy). Před posláním samotné reklamace zašlete email ve kterém sdělujete tuto skutečnost a shrnujete problém na emailovou adresu reklamace@torriacars.cz. Poté Vám bude sděleno, jak při reklamaci postupovat. Podací lístky si uchovávejte delší dobu.
Reklamační list ke stažení - ZDE
V případě reklamace elektrického nebo pneumatického zboží značky EXTOL CRAFT, EXTOL PREMIUM nebo EXTOL INDUSTRIAL postupujte dle tohoto návodu.
V případě reklamace elektrického nebo pneumatického zboží značky HERON postupujte dle tohoto návodu.
V případě reklamace jakéhokoliv nářadí od značky Bosch postupujte dle tohoto návodu.
V případě reklamace elektrického nebo pneumatického zboží značky DeWalt postupujte dle tohoto návodu.
V případě reklamace elektrického nebo pneumatického zboží značky TOTAL postupujte dle tohoto návodu.