Články a aktuality

Reklamace

Reklamace:

V rámci našich služeb Vám nabízíme bezstarostný servis na určité druhy našeho zboží. Nebojte se a napište nám email reklamace@torriacars.cz. V rámci reklamace si u Vás zboží vyzvedneme a poté Vám ho i přivezeme. To vše je zdarma. 

Při uplatnění reklamací si stáhněte reklamační list a dle pokynů vyplňte. Poté jej vytiskněte a spolu s reklamovaným zbožím a kopií faktury odešlete ne reklamační adresu od 6.6.2016 TorriaCars s.r.o. Nádražní 12, Žandov, 471 07 (provozovna firmy). Před posláním samotné reklamace zašlete email ve kterém sdělujete tuto skutečnost a shrnujete problém na emailovou adresu reklamace@torriacars.cz. Poté Vám bude sděleno, jak při reklamaci postupovat. Podací lístky si uchovávejte delší dobu. 

Velkoobchodní reklamace potřebné pro servis: koncová faktura zákazníka

  • Reklamační list ke stažení - ZDE

 

Reklamace zboží značky EXTOL:

V případě reklamace elektrického nebo pneumatického zboží značky EXTOL CRAFTEXTOL PREMIUM nebo EXTOL INDUSTRIAL postupujte dle tohoto návodu.

 

Reklamace zboží značky HERON:

V případě reklamace elektrického nebo pneumatického zboží značky HERON postupujte dle tohoto návodu.

 

Reklamace zboží značky BOSCH:

V případě reklamace jakéhokoliv nářadí od značky Bosch postupujte dle tohoto návodu.

 

Reklamace zboží značky Dewalt:

V případě reklamace elektrického nebo pneumatického zboží značky DeWalt postupujte dle tohoto návodu.

 

Reklamace zboží značky TOTAL:

V případě reklamace elektrického nebo pneumatického zboží značky TOTAL postupujte dle tohoto návodu.

© 2024 Všechna práva vyhrazena, Torriacars, s.r.o. Feo.cz