Jak vybrat nosiče ,,příčníky" na střechu auta.
Nosiče jsou klíčovým prvkem pro přepravu sportovního vybavení nebo jiného nákladu na střeše vozidla. Existují obecně dva typy nosičů – ty, které se montují na...
Přepravní společnost PPL doručuje objednané zboží obvykle do 24 hodin od převzetí zásilky po celé ČR. Zboží Vám bude doručeno následující pracovní den po emailovém potvrzení o odeslání objednávky. Potvrzení od systému PPL o předání Vám přijde na mail ihned, jakmile bude objednávka přijata přepravcem. Zboží na další den zasíláme každý pracovní den v případě, že objednávka je přijata do 13:00.
Zboží je doručováno v pracovní dny v časech 9:00 - 18:00. Přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný. Čas dodání se liší dle interních dispozic přepravce v dané lokalitě dodání zboží. Pokud přepravcem nebudete zastiženi, dostanete do schránky informaci s dalším pokusem o doručení.
V případě dodání na soukromou adresu Vás bude doručující řidič telefonicky nebo prostřednictvím SMS zprávy informovat o času doručení, které bude v rozmezí dvou hodin.
V případě dodání do firmy je zboží doručováno bez předešlého avíza a zákazník je kontaktován pouze pokud není na dodací adrese nikdo zastižen.
Ceník dopravy:
Dopravné při objednávce zboží do 2000 Kč s DPH |
89 Kč s DPH |
Dopravné při objednávce zboží nad 2000 Kč s DPH |
ZDARMA |
Pokud potřebujete znát bližší informace o stavu a termínu dodání Vaší objednávky, můžete si dle čísla balíku (najdete jej v informačním emailu od přepravce po převzetí Vaší zásilky) nechat dohledat informace o zásilce na infolince PPL - 840 775 775 případně se můžete na pohyb balíku podívat na online sledování systému PPL – www.ppl.cz – zadáním čísla balíku do pole SLEDOVÁNÍ ZÁSILKY v levé horní straně obrazovky.
Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky potvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to ihned přímo řidiči.
Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dní. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky ihned po jejím rozbalení.
Zástupce dané přepravní společnosti k Vám přijede sepsat škodní protokol a poškozené zboží si odveze. Při nenahlášení škody do 3 dnů od převzetí zásilky se vystavujete nebezpečí zamítnutí reklamace ze strany přepravce.